Pages

Saturday, August 6, 2011

Selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak 1432H :)

Salam readers,
Last post aku bebel pasal masalah ptptn aku....
Alhamdulillah.... Document semua dah hantar....
Nanti aku buat post pasal tu....

Tok tek tok tek dah 6 hari kita berpuasa....
Dan sebelum ni, tak silap aku dah 2 tahun, setiap kali sebelum bulan ramadhan,
aku akan sertakan gambar sekali dengan ucapan selamat berpuasa....
Tapi, ni dah masuk hari ke-6 (nasib baik belum 6 hari lagi puasa b4 raya....hehehhehe)
baru aku nak letak gambar dan ucapan....
Masih sempat kan...?

Tahun ni merupakan tahun ke-2 aku berpuasa di Shah Alam....
Bersama2 teman seperjuangan di MSU dan roommate di PTPL....
Bila kami  ke bazar ramadhan, terasa baru semalam kami pertama kali berpuasa di sana...
Cepatnya masa berlalu T_____T"
Ni sedar2 dah jadi mak orang.... hehehhehe 

So, di subuh nan permai dari update di kampung halaman Jengka 4, Maran Pahang....
Aku ingin mengucapkan 

Selamat Menjalani Ibadah Puasa Pada Tahun Ini

Selamat Beribadah Penuh Istiqamah

Selamat Meluangkan Masa Bersama Keluarga Tercinta

:)

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK
1432H

Buat semua ahli keluarga di Taman Perindu, Temerloh...
Area2 KL..... Kg Sanggang Temerloh, Kg Jengka 4 Maran, 
Kuantan, Kemaman, Mersing.... And walau di ceruk rantau mana anda berada
*x berdaya nk listkn nama*
Dan juga sahabat2 seperjuangan, budak2 Biomedic di MSU, roommate yg tersayang, sahabat baik di UNISEL dulu, di SMK Sultanah Hajjah Kalsom Kuantan dan di mana2 anda berada.... 
*ramai juga kawan aku ni :P *


Model:  Cik Dhia Hannah Sofia Ahmad Halmi :)


Ezfa: Wuwuwuwuwuwu..... Raya ke-2 tahun ni abah balik offshore dah.... T___T"





Salam Sayang,
EZFA :)

No comments:

Post a Comment