Pages

Tuesday, August 23, 2011

Akan Datang..... Hulma Rania

Salam readers,

Akan datang,
HULMA RANIA :)

Siapa Hulma Rania...?
Artis ke..? Oh NO NO NO! Tak suke artis-artis ni :P
Bakal doctor ke..? Insyaallah
Bakal engineer ke..? Insyaallah
Bakal mengharumkan nama negara ke..? Insyaallah

Mula-mula berita mengenai akan datangnya si Hulma Rania ni aku sambut dengan dingin!
Aku tak suka.... Aku rasa macam ramai sangat dah.... Serabut!
Sebabnya mengenangkan sikap si Nurin and Niqa yang memang suka naikkan darah aku....


Tapi, melihatkan bonda bersungguh-sungguh.... Doanya tak putus-putus.... Aku mula redha...
Tak mahu sesuatu yang buruk berlaku pada bonda...
Tak mahu bonda rasa tersisih...
Tak mahu bonda rasa terbeban dengan ketidak-puas hati kami semua...


Sekarang, 5 bulan sudah si Hulma Rania ni terpelihara bersama bondanya....
Hanya kadang-kadang kami bermain dengannya...
Pada mulannya kami memanggilnya dengan panggilan Muhammad Auzaie...
Dengan harapan si Putera pula peneman setia....

Insyaallah... Dengan semangat bonda, 
akan datangnya Hulma Rania yang dinanti....
Semoga dipermudahkan segalanya....
Amin ^_^


Hannah Sofia dengan "coming soon"

Ezfa: Cari-cari nama semalam macam berkenan dengan nama Amanda... Alisha Nur Amanda... Haih, sabo je lah... Nak kawin lambat lagi... ^__^v


Salam sayang,
- Ezfa - 

No comments:

Post a Comment