Pages

Friday, May 6, 2011

Shhh... Diam2 boley ~.~"

Assalamualaikum :)
Second entry malam ni aku nak tegur satu perangai yang aku kena hadapi siang tadi dalam lecture......
"BERBORAK DALAM KELAS TIME LECTURER MENGAJAR"

memang rasa nk marah tadi... Disebabkan ni first time bercakap dengan dia, so aku minimize-kn kata2 aku tadi...
Al-kisah siang tadi class kul 12pm, aku yang tengah bahagia duduk kt meja tu sorang2, masuk la sorang awek ni... Dah la lambat, tp, lecturer x kisah sangat time tu coz baru nk start topic... Mula2 dia ni duduk la kat belakang aku... Then, dia tukar, duk sekali semeja(yg ley muat 3 orang).. Tersengeh2 udoh rupe dia ler... Aku pun sengeh je la balik.. Dia tnya, class baru start ke..? Notes amik kt spe..? Tu ok lagi... Aku yg memang tengah KONSENTRET giler ni coz lecturer tu encem (ehem2...), ley plak mak cik ni tnya,
"Awak duduk mana..?"
"Sem ni amik berapa subject...? Subject apa..?"
"Dah sem berapa duduk kt MSU nih.."
hadoiiii... suara dia pun rasanya lecturer ley dengar... tension betul aden! Dah termiss apa yg sir Mahathir cakap... Aku habis cuba x mau cakap sangat... Dia plak banyak soklan...

So, kawan2 kt sana, tolong.... tolong dan tolong la jangan ajak saya berborak time sy tengah dengar lecture yer... kalau setakat nak tanya soalan yg tak paham ke, termiss apa yg lecture bagitau ke, nk pinjam pen, pemadam satu pencil box ker, X PER... SY X KISAH... tp tolong la jangan ajak berborak dan silap ari bulan, kena halau kelas... Nauzubillah... x mau seyh!

Boley yer.... Pesanan ringkas dibawakan tulus dari hati yang ikhlas dan sedikit geram siang tadi 0_0'



No comments:

Post a Comment