Pages

Friday, May 6, 2011

Collection of epic meal time from youtube

Salam,

Siapa sini penah tengok video dari group yang buat makanan GIGA MEGA high in cholestrol segala lah! Mereka ini memang x sayangkan jantung agaknya... Tapi kalau tengok lengan masing2, mantop jer... Past makan gi gym la kot...
Sini, aku kumpulkan some of the videos yg buatkan aku dan adik2 yang baru lepas makan lunch ari tu nak muntah balik benda yang dah dimasukkan dalam perot nih... Tapi, mengenangkan makanan yang aku makan tadi dimasak dengan penuh kasih sayang dari bonda tercinta, so, aku tahan persaan gelodak mau muntah nih! Phew.... Boley lak diorang ni letak bacon, dan bacon dan bacon yg aku rasa berlapis2... Dengar nama bacon je dah rasa loya.. tu belum tegok diorg yg 'bijaksana' ni amik seekor b*** yang agak besar ni dan bungkuskn dengan berlapis2 daging lain...

Cakap banyak pun x guna, korang layan je la video nih @_@"

And a few more videos:







 




















Dan banyak lagi.... ^_^

No comments:

Post a Comment