Pages

Thursday, May 5, 2011

Selamat Pengantin Baru Asyikin dan suami, Nakir

Salam sayang buat readers....
Dah berbulan aku tinggalkan blog ni sepi x berupdate...
Disebabkn mid sem short sem bru je habis, so aku bersemangat sket nk update mana2 yg aku boleh share... Ada kawan tanya, bila nk update blog... Maaf yer... Sibuk (yg x berapa sibuk kdg2)... Dan selebihnya malas yg lebih menguasai...

Hari ni aku nk cerita pasal Hari Pernikahan sahabat seperjuangan dari tingkatan 1 hingga 5 di SMK Seri Kuantan @ nama barunya, SMK Sultanah Hajjah Kalsom tercinta :)

Bukan Asyikin Azaluddin sahaja yang baru melangsungkan perkahwinan, tapi ada sorang lagi sahabat yang sekelas dengan aku dulu time form 1-2 (klu x silap..hehehe) Syafiq Sharipudin yg juga telah selamat bernikah dengan pasangannya, Syafiqah (aku suka couple ni... Hubby nama Syafiq, wife nama Syafiqah... Soooo sweet LAH!) pada Febuari,2011 lalu...

Di sini, aku share sikit gambar Wedding Day Asyikin Azaluddin dengan hubby tercintanya...







Lokasi: Lepar Hilir 4, Gambang, Pahang
Tarikh: 1/05/2011
Comment: Sangat CANTIK ok! Seri pengantin yang sangat berseri2.. Seronok betul tengok...
Buat sahabat, Nurul Asyikin Azaluddin dan suami, Nakir, Selamat Pengantin Baru, semoga sabar dan ikhlas dalam melayari alam rumahtangga. Semoga dianugrahkan anak2 yg soleh dan solehah. Semoga kekal bahagia hingga syurga. Amin... :)


Dan, seorang lagi pasangan pengantin tahun ini, Syafiq dan Syafiqah :)




Buat sweet couple ni, semoga bahagia hingga syurga dan dianugrahkan zuriat yang soleh dan solehah... Amin :)

So kawan2, sapa pulak lepas ni..?? Awak..? Kamu..? Dia..? Aku..???? hahahaha... no way!
Sambil tu, aku selitkan lah kat sini, lagu pengantin baru, khas untuk semua sahabat2 aku yg kawin tahun ni, sebelumnya, or akan datang..... Pok pam pok pam puuummm pom pom pom (cam dah bunyi mercun je ni) ^__^v



aku: kawin nnt nk kaler merah ke ek..? ke nk cari wane yg uptodate... heeee

No comments:

Post a Comment