Pages

Friday, October 1, 2010

Sakit kepala.....!!!! Sakit kepala....!!!!

Salam semua.....

Hari ni adalah hari yg paaaaaliiiing teruk rasanya dalam hidup aku setakat nih...... Hari ni aku ada urusan ptptn di kampus aku.... Aku datang ke kampus dari pukul 8pg... Uruskan itu ini... Secara rasminya aku mula uruskan ptptn aku at 10am.... Then, aku kena buat semakan borang2, dan salinan pengesahan aku.... Semuanya lancar... Tak der masalah..... Dalam pukul 12 aku masuk theater hall... Mak aiii, ramai tol orang.... Aku pown duduk la dkt kerusi.... Tepat 12.30pm, org ptptn da kluar rehat... Hurm.... Katanya kul 1.30 diorg msuk hall blik.... So, aku rayau2 la skeliling MSU....

Dalam kul 1.15, aku dah masuk hall, org da start ramai balik... Bayangkan, dari pukul 1.15pm aku tunggu, dalam kul 4.45pm bru la aku dpt giliran... Tu pown ramai lg org yg beratur.... Aku bagi segala dokumen yg dia nk... Semua ok jer so far... Tup2 abang tu tnya,
"B4 dis adik belajar mna..??"
"Unisel, amik foundation science..."
"Eh, adik tak boleh buat pinjaman ptptn la kalau mcm tuh..."
menyirap darah aku... Bley rasa panas smpai ke muka....
"Kenapa pulak....??"
"MSU terima yg foundation dari MSU sendiri jer.... Foundation dari ipt laen tak diterima...."
aku rasa cm nk nangis jer.... Kepala aku da b'denyut2... Mcm nk pecah....
"Cuba abang tgk kowt2 la sy still boleh hantar agreement nih.."
abang tuh pown sok sek sok sek ngan akak2 and abang2 di tepi dia....
"Memang tak boleh la dik.... Maaf la..."
TAK BOLEH..?????

Ya Allah...... Aku rsa mcm nk pecah kepala nih..... Pandangan aku kosong jer.... Aku tak tau nk buat apa... Aku call mama, mama tak bagi lg bgtau abah, coz abah baru balik dari kerja... Penat....

Mcm mna nih...??? ........... =(

No comments:

Post a Comment