Pages

Thursday, September 30, 2010

Selamat pengantin baru Qeyla dan suami Azizi..... =)

Salam semua.... =)
Hari nih mood aku EXITED...!!! knp..?? Coz aku dpt tgk gambar kawin kawan aku time form 4 dulu..... =)

To my friend, Qeyla dan suami, selamat pengantin baru.... Walaupun tak dapat tgk live diorg kawin, tp bila tgk gmbr kawin diorg, aku rasa sgt2 EXITED.... huhuhuhu

Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat..... Dan hidup bahagia bersama2 yg tersayang..... Bestnyer..... =)

Ni ada gambar2 yg aku dapat dari fb sedara or kawan2 dia.... To kawan2 aku yg tak dpt pegi kawin dia dan tak tengok lagi gambar kawin dia, ni ada la 5 keping......

Gambar2 kawin Qeyla sgt2 sweet dan cantik..... Nk kawin mcm tu jugak...huhuhuhu =))




Qeila dan Azizi

Pengantin berarak di Mermaid Inn Kuantan...... =) 





Qeyla dan Azizi
 Pengantin dengan persalinan GOLD.... =)




Qeyla dan Azizi
 Qeyla ready untuk akad nikah.... =)




Qeyla dan Azizi
Pengantin dgn persalinan putih..... Cantik sgt2... =) 




Qeyla dan Azizi

Selepas acara akad nikah..... Congrats..!!!





Selamat menempuh hidup berumah tangga.......
Lepas nih sape la pulak ek..??? Ehm...Ehmm..... =)

p/s: Haish.... time aku nnt cmner la pulak ek..?? Debo la pulak... huhuhuhuhu =)

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. dah sampai jodoh dia sya.... =)
    kita ni pown tah bila la ek...huhuhuh

    ReplyDelete