Pages

Thursday, August 5, 2010

Bila umur dah masuk 20 tahun..... Hurm.... (-.-')

Salam semua.....


Hari nih demam aku da kurang sket.... But still, sok sek....sok sek...jap gi haaachooom..!!!


Adoyai.... x thn tol.... Sabor je la.... Dugaan time mid sem nih....





2 paper da abis.... tinggal lg 2.... Saturday n dis Monday..... B4 start balik study, nk longgarkn urat2 yg tegang coz exam anatomy 2 td..... Tawakkal je la....





Td aku bukak fb kawan lama.... yg merupakan ketua asrama time aku form 5... bkn org laen... kawan aku juga....Time tu aku duduk bilik 6 dia bilik 7..... Dlm 2 mggu lepas, kwn aku, Atiqah bgtau yg Syikin (ketua asrama tuh) da bertunang.... MAk aiii.... Terkejut giler aku.... Aku tgk la gmbar dia.... Comey jer orgnya... NAmpak very da MATANG...huhuhuh..... x sangka tul aku... Bila aku bagitau mama, mama kata, " Orite la tuh.... Umur 20 tu standard la kan klu yg da matured... Bukannya mcm awak along.... Duk berkepit jer ngan mama..." Amik ko.... Kena blik btang idung aku....huhuhu.... Tapi siyes.... Bahagia je aku tgk muka Syikin nih.... Sukanyer..!! huhuhu
Cantik kn...???? Bila la time aku nk smpai.... Ouch... =P






Kalau kita tgk betul2, umur da msuk 20....5 thn lg msuk 25....5 thn lg msuk 30...... Adoyai.... Cepat tol msa brlalu.... Apa2 pown... utk aku, study first..... Tp klu da smpai seru...ehm...ehm...hahahaha..... tah la... mna la kita tau kan... Mcm mak sedara aku, tup tap da kawin... Umur sma ngan aku tuh.... Dia kawin time umur dia 19thn.... Itu yg kita pggil takdir dr Allah..... nk wat cmner.... Kita rancang mcm2... tp Allah yg memberi kebenaran....





Insyaallah.... Panjang umur and dimurahkan rezeki..... Kita peroleh nikmat dari-Nya....
Buat sahabat ku, Nurul Asyikin.... Tahniah.... Kerana sudah bertunang..... Dgr cerita, insyaallah lepas raya tahun depan nak naik pelamin..... Jgn lupa jemput aku.....huhuhuh..... Semoga diberkati Allah....amin......
(aku tumpang gembira..... =)

No comments:

Post a Comment